donderdag 2 september 2010

Openingspost

Goede dag allemaal,

Welkom op mijn spieksplinter nieuwe Blog.

Vanaf vandaag ga ik jullie allemaal op de hoogte houden van….jawel…. mijn badkamer J. Wat is er gaande? De badkamer heeft een lekkage en het ziet ernaar uit dat de hele badkamer gesloopt moet worden. Volgens mijn zwager loopt de lekkage onder heel me badkamervloer door en is het een verloren zaak. Ook loopt de lekkage achter de badkamertegels langs. Als dat zo is zouden zowel de vloer als wanden helemaal opnieuw betegelen moeten worden. Om het lot niet teveel te provoceren heb ik bewust nog niet gekeken naar nieuwe tegels, badkamermeubels, vloertegels of wat dan ook. J

Ik had nog niet verteld dat ik pas 2 maanden in deze woning woon, daarom heb ik al nagevraagd of de lekkage in de badkamer onder verborgen gebreken valt. Het antwoord beloofd niet veel goeds: de oude bewoners moeten het geweten hebben, anders kan het geen verborgen gebrek zijn. Helaas pindakaas dus, want dat ga ik nooit kunnen aantonen. Mij werd geadviseerd het via de verzekering te proberen, dat heb ik dus gedaan. Morgen komt een “expert” kijken of ik in aanmerking kom voor vergoeding voor de badkamer.

Ik ben benieuwd……Als de badkamer verbouwd moet worden, ga ik dat zelf doen! me voorderingen ga ik bijhouden in dit Blog.


De badkamer nu!

1 opmerking:

  1. Ik ben hartstikke benieuwd hoe je badkamer er na de verbouwing uit is komen te zien. Mooie badkamertegels dragen bij tot een aangename sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen