vrijdag 17 september 2010

Okeej..okeej, pak een stoel en ga even zitten. De badkamer is inderdaad total loss. De verzekeringsexpert heeft gesproken: Omdat de badkamer helemaal verkeerd is aangelegd, krijg ik geen cent vergoed. Helaas had de goede man gelijk .


Scheurtjes in tegels, kitranden die nooit gehecht hadden, gemozaïekte vloer met verkeerd voegsel dat wegspoelde, loszittende tegels en de kraan was met voegsel!!! (in plaats van kit afgedicht) afgedicht. Zelfs de gaten in de muur voor het bevestigen van de douchestang waren niet gekit en zo lek als een mandje. De douchewand scheen aan de verkeerde kant gekit te zijn? het is me uitgelegd, ik ben het alleen vergeten. Iemand een idee wat hij hiermee bedoelde?

De verzekeringsexpert moest een rapport opmaken voor de verzekeing, hierin mag hij maximaal 6 foto’s toevoegen als “bewijs”. hij had 13 foto’s. Ik ga er maar eens een nachtje over slapen, dromen over de toekomstige tegels in de badkamer ofzo ;)



Het voordeel is wel dat ik dit blog over het bouwen van mijn badkamer niet voor niets ben gestart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten