woensdag 22 september 2010

Het grote plan....

We zijn weer een stap verder. Ik heb me wat verdiept in het plaatsen van een ligbad, dat schijnt mee te vallen. ook tegelen en stuken moet te doen zijn volgens mij. De wc kan hergebruikt worden, alleen de ombouw van het reservoir moet ik vernieuwen. We gaan een bad kopen met een douchegedeelte en misschien komt er vloerverwarming in de vloer.


De afvoer van het bad en wastafel hoeven niet verplaatst te worden. De grootste klus wordt volgens mij het verplaatsen van de douchekraan. Dat wordt natuurlijk een badkraan.

Op zich was de oude badkamer helemaal niet mijn smaak, dat betreft is er geen man over boord. Voor iemand medelij met me heeft: voorafgaand aan de verhuizing was ik eigenlijk al van plan vroeg of laat de badkamer aan te pakken, ik dacht alleen niet dat het na 3 maanden woongenot al zover zou komen. Er is meer te doen.

Ergens volgende week ga ik een dag vrij nemen voor het slopen van de oude badkamer. De buren hebben pas een baby’tje gekregen, als die naar het dagverblijf gaat bezorg ik niemand overlast ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten