maandag 27 september 2010

Gehaktdag

Time out maar, ik moet even afblazen. De schik zit er zeg maar goed in. Dag dag badkamer, baai baai zwaai zwaai badkamer. Er zijn wel wat tegels gesneuveld, maar iets te enthousiast zeg maar L. Heel me muur is gesloopt:




Het gipsen tussenmuurtje was niet bestand tegen het geweld van de kango. Hoe voorzichtig ik ook deed, ineens sprongen er hele stukken de badkamermuur. Even in paniek me zwagertje gebeld, die zei dat het helemaal goed ging komen. Ik mag van hem niet meer met een kango het gipsen muurtje van me badkamer aanraken (niet dat ik dat nog van plan was J). Als hij zegt dat het goed komt met mijn badkamer dan stelt dat me altijd gerust, het is namelijk een echt vakman, ik de sloperT ;).
Morgen nog maar even bellen, hij kan me waarschijnlijk wel wat voorkennis geven voor het stuken, tegelen en misschien ook slopen, want ook het slopen van de badkamer gaat mij nog niet goed af. Ik nok ermee voor vandaag me badkamer wordt even niet verder gesloopt.
1 uur na te zijn begonnen….is dat geen record?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten