zondag 28 november 2010

Zoo, job done.... de badkamer vloer ligt erin

Wees eerlijk, de vloer ligt gewoon rete goed. Ook mijn vriendin is erg te spreken over het resultaat, en 2 vrienden die vandaag langs kwamen wisten niet wat ze zagen. Ze hadden niet verwacht dat het zou gaan kunnen (wat wel wat over mij zegt :))

Kijk naar de foto, en oordeel zelf:
voor het idee heb ik stiekem al de wastafel neergezet. Die ga ik denk volgende week al aansluiten. Eerst de vloertegels nog voegen, maar na de wandtegels moet dat helemaal goed komen 


3 opmerkingen:

  1. via fok hier gekomen, het ziet er netjes uit !
    Gaan jullie douchen in bad ? Das de reden dat wij dat bad eruit hebben gesloopt, zo onhandig als maar kan helaas.

    Succes verder

    Muks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Muks,

    Als ik de ruimte had gehad, dan had ik hoogstwaarschijnlijk ook een aparte douche :) Ik had de badkamer kunnen uitbouwen, maar vooraf aan de klus zag ik er best wel tegenop. Achteraf is het me allemaal reuze meegevallen. Wie weet over 15 jaar ;)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook niet zo'n fan van douchen in bad, met uitglijden enzo. Vind het sowieso knap dat je dat - wandtegels en vloertegels zelf aanbrengen - zelf kan en aandurft.

    BeantwoordenVerwijderen