zaterdag 5 februari 2011

Tot slot

Nou...de badkamer is definitief af nu. Achteraf viel het allemaal wel weer mee.

Als je nou net als ik ook niets van badkamers weet en je bent van plan er zelf een te bouwen, dan is dit nog een aardige tip:

http://www.doe-het-zelf-badkamer.nl/badkamer/index.php

Stonden nog aardig wat goede tips in.

Hier de laatste fotootjes van de wc, douche en wastafel:






Voor de geïnteresseerde: Mijn keuken is letterlijk total loss nu! lekkage gehad van de afvoer, dus al het hout aan de onderkant verrot. De deur van de vaatwasser sluit niet meer en de kitranden hebben de beste tijd gehad. Ik ga zelf een keuken plaatsen :), zodra ik ga bloggen hou ik jullie op de hoogte ;)

3 opmerkingen:

  1. Ziet er vet uit! Ik ben momenteel ook bezig aan de badkamer en vond hier ook heel wat inspiratie: http://www.interieurdesigner.be/interieurtips/badkamer.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt schitterend geworden, prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat mooi geworden. Afgelopen maand is mijn badkamer ook verbouwd, we hebben nu een bubbelbad in plaats van een gewoon bad. Het is echt fijn want je kan het bubbelbad gebruiken als gewoon bad, dus als je even geen zin in bubbels hebt doe je ze uit!

    BeantwoordenVerwijderen