zaterdag 27 november 2010

Vloerverwarming en vloertegels leggen

Zo,
Deze ochtend weer vroeg uit de veren gekomen om me vloerverwarming en vloertegels te leggen. Voor de vloerverwarming heb ik voor het merk Magnum gekozen (Tip uit Ebook). Ik heb in de bouwmarkt nog gevraagd over de garantie van de vloerverwarming: als de verwarming het niet doet, komt er een monteur van Magnum langs. die meet de vloerverwarming door, als de fout bij hun product ligt krijg je alle kosten vergoed. vraag me alleen niet hoe dit geheel in de praktijk werkt.
Ik had gelukkig al een vlakke ondervloer, dat maakt het tegelen een stuk eenvoudiger.  De vloerverwarming is zeer (maar dan ook echt zeer) eenvoudig in de tegellijm te leggen.
Zie hier het resultaat tot nu toe :)




Het begint er nou echt op te lijken!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten